Kom igen då


Ni har varit dåliga på att kommentera tycker jag, kom igen det blir kul. Om vi ska anstränga oss och blogga så får ni också bjuda till lite, win win :D
 
Berätta för mig vilken eran favorit jullåt är!
 
 

Tess

Åhh min favorit jullåt är helt klart
Hey ho- freddy kalas
sååååå bra <3 kramis

myramountainstar

Krampus med henrik dorsin! xD

Elin Dragonfall

Jullåtar är ganska tråkiga och långsamma, så det blir inte så intressant (jag vet att man inte lyssnar på en låt för att det ska vara intressant men jag kunde inte formulera mig bättre) att lyssna på dem men tycker All I Want For Christmas Is You och Hey ho är rätt bra :)

Mary Monsterheart

Min jul låt är rudolf med röda mulen CX

Stacy Fogwood

Min favorit lår är helt klar "Santa Tell Me" med Ariana Grande, vilken är din?

Tilde Darkstorm

Åå! Svår fråga Emlan! Jag radar upp några:

"Hej mitt vinterland"
"Rudolf med röda mulen"
"Mössens julafton" -Klassiker ;D
"Jag såg mamma kyssa tomtefar"
"All i want for Christmas"

Japp, det var dem jag lyssnar mest på! Vilken är din favoritlåt Emlan/Kim?

Kram Tuss :)

Tilde Darkstorm

Åå! Svår fråga Emlan! Jag radar upp några:

"Hej mitt vinterland"
"Rudolf med röda mulen"
"Mössens julafton" -Klassiker ;D
"Jag såg mamma kyssa tomtefar"
"All i want for Christmas"

Japp, det var dem jag lyssnar mest på! Vilken är din favoritlåt Emlan/Kim?

Kram Tuss :)

Zsuzsannas

Min favorit jullåt är nog Santa Tell Me - Ariana Grande <3

Vilken är din?

Potterhead

Helt klart rudolf med röda mulen :D

Lova Lighttree

Min favo jullåt just nu är Santa Tall Me :)

Sally monsterlake

Pin fluffy Unicorn tycker jag :3 Eller nä xD Vinterland är bra (stavfel)

Wilma Mousebkrn

Jag gillar många men här är några:
Last Christmas
Jag såg mamma kyssa tomten
Rudolf med röda mulen m.m
😃

Lova Winterside

Gilllar Santa Tell Me, Last Christmas och Rudolf The Red Nose Reindeer (Den är bättre på engelska än på svenska):D

Viktoria Dragondawn

Julen är här! På min första julafton när jag var ungefär 6 månader så dansa jag och min pappa till den och jag sjöng "nanana" typ xD

Esther Loudfield

Mina favoriter är nog:

Last Christmas
Santa tell me - Ariana Grande
I´ll Be Home - Meghan Trainor

<3

Fransesca Riverhill

Santa Tell Me- Ariana Grande & Last Christmas!

Carina

Jag hatar allt som har med julen att göra (: Men extra mycket hatar jag nog "Last Christmas", "All I Want for christmas is you" och "Santa tell me". God jul :)

Yvonne Sweetwood

Asså lätt Bjällerklang eller Julle( En variant av Rudolf som de sjöng i stallet hehe ) :D

Abigail gladecamp

Santa tell me och Last christmas
Båda ariana grande

Antoinette Silverforce

Ja jag gillar All I want for christmas is you och santa tell me av ariana grande och många många fler😊

Wilma

Gillar alla klassiska, typ tänd ett ljus, julen är här, all i want for christmas is you och så vidare :D

Esther snowlee

Helt klart halleluja och sakta tell me
Din då? :D Kramis <3

Christelle

Gillar alla jullåtar c:


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp