I'm no superhero


Lite då och då händer det att man får höra från andra eller rakt i ens ansikte att man är elak. Varför då undrar ni? Joo för att jag kanske inte svarat någon som sagt hej, för att jag inte följde med och grilla eller för att jag inte hade tid att stanna och prata en längre stund. Vet ni att det skulle vara ett heltidsjobb för mig att lägga tid på alla som ville ses och prata och jag har inte den tiden. Jag spelar för att jag tycker det är kul och inget annat.
 
Jag önskar att jag hade tid att heja på alla och ge den all tid ni vill ha. Ta det inte fel. Men jag kan inte! Ibland kanske jag levlar och känner att nej jag kommer inte fortsätta om jag stannar och pratar nu så då struntar jag i det. Jag är bara mänsklig. Ni får såklart alltid komma fram och för det mesta så struntar jag inte i personer. Men det kan hända och jag gör det inte för att vara elak.
 
Sen är det väldigt många som skriver i grupp och i brev att de är mobbade, de är ensamma, de har inga vänner. Åh jag är hemskt ledsen för er skull. Jag önskar jag kunde vara allas vän och ge er alla goda råd. Men alltså jag vill inte kriga jag bär inga inga tights och jag kan inte flyga, jag är ingen superhjälte! 
 
Jag lovar att jag försöker allt jag kan för att göra alla till lags men det går inte alltid, förlåt hjärtan!
 
 

Viktoria Dragondawn

Det gör inget bästa kim ;D

Fransesca Riverhill

Du är motsatsen till elak!!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp