Hemma från Gran Canaria!


Heeeeeeeeej alla! 
 
Nu är jag och Emelie äntligen hemma från Gran Canaria. Vi har blivit fett bruna, fast jag mest brun. Jag ska inte skriva så mycket. Emelie får skriva mer och berätta mer om hur vi hade det på Gran Canaria.
 
Under tiden jag varit på Gran Canaria så har jag fixat tidsuppladdningar på Youtube. Dock glömde jag skriva mina inlägg här på bloggen. Men på Youtube ser det ut att gå bra, förutom klippet som kom upp igår. Den har ju bara fått 200 visningar?! Och det är ju den roligaste klippet av alla tidsuppladdningar jag gjort. Den borde ju ha typ 5 miljoner visningar?! Titta på klippet vafan! :D
 

Ruby Dolphincake

Nah.. Tycker nästan lite synd om Hanna xD

Matilda Southtree

Glöm inte att uppdatera!

Tilde `Tuss´ Darkstorm (Mettes stora skämt i alla "Bortklippta scener" videos)

Hej! Jag undrar när ni går ut med vilka/vem som får vara med i Julshowen. Kommer ni att skicka på Mail eller skriva ut det på bloggen? c:

Kram Tuss :D

Mums Lightforest

Mina små kakor💓 Har inget att göra såhär dags kom hem från jobbet inatt och orkar inte lyfta benen😒

Yvonne Sweetwood

Emlan du skulle gapskrattat om du såg mitt hår just nu haha :D

Min klass hade skolans luciatåg iår och jag var Lucia i en av föreställningarna ( Den riktiga ville inte vara mera för hon var nära på att bränna upp håret och jag var reserv ). Det jobbiga med att vara Lucia var att det rann stearin från kronan ner på handen och in under lucialinnet längst med ena armen, så är alldeles röd på hela vänsterarmen, och sen i slutet började det forsa ner MASSOR med stearin från mittenljuset ner i min hårbotten och jag fick så jvla ont!! Sen när vi skulle peta ur allt stearin ur håret blev det en alldeles kal fläck på huvudet ;_;

Så jag undrar om du har tips på hur jag kan dölja fläcken? Den sitter lixom mitt på huvudet och en bulle så högt upp funkar inte för mig ;_;

Matilda Southtree

Var det inte så att bloggen skulle uppdateras en gång om dagen? :)

Svar: Livet kom ivägen! December är en hektisk månad och vill inte jag blogga så gör inte jag det. Det ska vara kul inte ett måste. Tjat kommer liksom inte bidra till att man vill blogga.
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp