GOTT NYTT ÅR!


Ett helt år har passerat med världens fart. Det har varit en händelserik år med en helt utbytt filmacrew, att bo tre i en lägenhet till att bara ha lägenheten med den bästa tjejen jag vet för oss själva och mycket sidojobb på skitställen men som jag tar för att få in de pengar jag vill ha. OCH en Youtube-kanal som passerat över 10000 prenumeranter! Det är heeeelt sjukt att den kanalen blev så stor. Jag minns det som igår när jag bara hade 100 prenumeranter och var överlycklig för det.
 
Nu börjar ett nytt år som kommer bli bättre med ännu mer underhållning på  kanalen, ännu mer jobb och ännu mer kärlek med min finaste tjej, Emelie.
 
Gott Nytt År på er!
 
Kommentera era nyårslöften! :D
 
Själv har jag ingen, eller kan inte komma på något. Så tar gärna tips av era nyårslöften! :D
 

Nadine

Haha mitt är att inte åka transport på ett år, kommer inte lyckas men men.......

Nadine

Haha mitt är att inte åka transport på ett år, kommer inte lyckas men men.......

Wilma ♥

Haha, har inte funderat ut något än, okreativ som man är xD

Clara Snowsmith

Mitt är som vanligt något om hästlivet IRL. Detta år blev det att åka iväg med pållen på MINST två dressyrtävlingar xD

Tilde Darkstorm

Haha! Mina nyårslöften:

1. Äta mindre skräpmat och snacks
2. Träna mer
3. Kunna hoppa hinder på 90-100 cm med IRL hästen
4. Bli mjukare i ridningen
5. Allmänt förbättra min ridning
6. Spara ihop till en hund
7. Ha deltagit i en hopptävling på 80 cm, minst
8. Ha levlat klart många av mina hästar, helst alla (sso)

Det var nog det jag satt upp...

Kram Tuss :3

Yvonne Sweetwood

1. Hoppa med någon som inte är Olle IRL. 2. Rida storhäst för första gången. ( Båda sakerna är livsfarliga men YOLO hehe.. )

Myra

hoppa bana på 130 med min ponny (irl) Cponny (tror jag lyckas)
och hoppa 2 bens hoppning på 120..( har hoppat 1,15 så ja.)
svära mindre( kommer nog inte hända)
VINNA fler tävlingar!( har bara vunnit 20)
prova att hoppa fälttävlan( har bara hoppat stockar i skogen)
kunna göra galopp ombyten(är på god väg)

Paj e gott

Hittade på ett till en vän (kanske du oxå kan göra xD) Nämligen hoppa ett hinder IREL MED HÄST på ca 30-40 cm. Haha jag har inget til mig själv, Jo, förbättra min polles självförtroende (ge han mer beröm och så) kan vara en andledning till att han sannar på högra hinder. Och hoppa 100 cm med Balder

Frida Cattree

Hej Emeli vart köper man ditt hår i sso som är rakt ljust blont hår snälla svara Emlan ❤ Älskar er så mycket ❤❤❤❤❤❤

Daniela Flowerhand

Nu kommenterar jag efter nyår men mitt ee:
1Köpa Morgan eller Painthäst i sso
2Inte köpa ´häst mat för star coins! Ajja´bajja där Daniela!

Lova Lighttree

Kan inte heller komma på något löfte. + att jag kan ändå inte kunna hålla dem😊

Lova Lighttree

Kan inte heller komma på något löfte. + att jag kan ändå inte kunna hålla dem😊

Daisy Macgirl

När jag kollade på ga intresselista hitta jag inte mitt namn! Har stått där länge och nu är jag bara borta!

Klara

Har du filmat en video på de 3 nya islandshästarna? Isåfall, när kommer den ut? :D

Anonym <3

Hehe, mina är ganska konstiga och... äh nu kör vi xD
1. Att jag INTE ska göra mina läxor dagen innan den ska lämna för att jag brukar inte bli klar med dom och brukar slarva.¨
2. Att jag ska följa mitt schema och ducha när jag ska och städa m.m.
3. Att jag ska hjälpa mamma mer med sysslorna.
Det var dom "vanliga" Nu kommer lite häst löften om man säger så xD
1. Att jag ska kunna sitta ner i traven.
2. att jag ska rida en hel hoppbana i galopp och helst börja tävla.
3. att jag ska kunna ha kontroll över galoppen.
4.Att jag ska börja tävla
5. att jag ska hoppa 70 cm
Det var allt xD

Cynthia Silvernight

Okej.. Här kommer mitt då, inte köpa mer än 20,000 sc detta år. Det kommer bli svårt..

Matilda Southtree

Uppdatera mera! Ni har fått kommentarer

Tilde Darkstorm

Men Matilda. Man ser sådana kommentarer överallt på deras blogg. De HINNER inte uppdatera mer. Kim lägger ut en video om dagen på kanalen och sköter en klubb med Hannah. Emlan sköter också en klubb. Allt detta och ett irel liv. Jag tror de har stressigt nog

Moa snowpaw

Mitt är att vara mig själv oavsett vad som händer:D


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp