Fansen är de bästa jag vet


Heej alla, nu är jag tillbaka igen redan dagen efter. Detta är faktist ett tidsinlägg som jag planerat in. Frågade Emelie om hon skulle blogga nått idag, men hon visste inte. Sa att jag kunde göra ett tidsinlägg tills idag.
 
Hemligheten med att få en sån stor skara följare till sin Youtube-kanal är att alltid vara trevlig mot fansen. Det skulle aldrig falla mig i smaken att vara otrevlig mot någon fans. Jag får ständigt frågan: "hur står du ut med alla de jobbiga fansen?". Mitt svar är: "det är lätt, jag är van". Saken är den att även jag kan tycka att det finns de få som är väldigt jobbiga. Men samtidigt tänker jag: "hon/han gillar ju ändå det jag gör, för utan hon/han så hade jag ju inte fortsatt med det jag gör". 
 
Något som jag verkligen älskar är folk som rider fram och berömmer ens arbete. Vill man göra något bra så kan det vara tidskrävande. Speciellt om man även jobbar ibland. Och under en längre period kan tankarna börja dyka upp: "är det ens värt att göra det jag gör? Gillar folk fortfarande vad jag gör?". Då kan en liten mening som "du gör såå bra videos" förändra allt. Då blir man verkligen på huggen igen. Jag har turen att få vara med om det här i stort sett varje dag. Och det var en dag som verkligen var något som jag skulle vilja se som en lyckodag.
 
En morgon efter att blivit klar med redigeringen tidigare så loggade jag in på Star Stable för att göra mina juluppdrag och de dagliga i Epona. Medans jag rider tävlingen, vaddennuheter, där vid stallet och springer igenom New Hillcrest så ser jag Game Master Karoline skriva i säg. Jag blir alltid nyfiken så fort jag ser den gula texten, så jag rider alltid fram för att tjuvlyssna på o se om personen avslöjar något spännande hemligt i kommande uppdateringar. 
 
Den här dagen var ingen undantag. Jag red fram men kunde inte riktigt hitta henne. Det är ett återkommande problem att personen man vill hitta alltid är osynlig för att den personen står stilla. Så jag ställde mig några meter ifrån de personer jag såg som skrev till GM. Helt plötsligt dyker Karoline upp från ingenstans mot mig och hälsar. Redan där blev jag överraskad. Visste ju redan om att de på kontoret känner till mig ganska bra, men det gjorde mig ändå överraskad att hon kom fram och hälsade. 
 
Sedan kom det som kan förändra ens dag från dåligt till mycket bra. Hon berömde mig för mina klipp och berättade att hon brukar kolla in dom på hennes lunchraster. Oj oj oj, vad lycklig jag blev ska jag få lov att tala om för er! Snabbt tog jag upp mobilen och fotade för de i min klubb. För att just en Game Master, en som arbetar för Star Stable, kommer fram och berömmer en för ens arbete... Det är verkligen något stort och värt att skryta om.
 
Fansen är det bästa jag vet! :D
 
 
 
 

Bae

Nu behöver du inte känna dej ensam <3

anonym

När ska ni spela in julspecial avsnitten och vilka har vunnit?

Viktoria Dragondawn

Brukar titta på dina videos när jag sak sova xD

Viktoria Dragondawn

ska´

Fransesca Riverhill

<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Fansen finns för dig Kim!


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp