På tal om nya morganhästar




För några minuter publicerade Starstable en teaser på de nya morganhästarna som kommer om 6 dagar, jag kan inte vänta!!!! Åh så fina de är allihopa. Är mycket glad att det kom en svart så Kim kan köpa en. Jag gillar nog den i mitten den ser drömfin ut ser även ut som det kommer en vit liten sagohästensagohäst, kan knappt bärja mig. 

Vilken färg gillade ni mest? Blev ni glada eller besvikna över de nya färgerna? 

Lova shortlord

ÄR ETT STOR FANN UTAV DIG o emelie!!!

Svar: Tack :D
emlanbretta.blogg.se

Anonym

menade dig o kim

Lova shortlord (igen)

Den svarta var finast,:)

Svar: :))
emlanbretta.blogg.se

Moa snowpaw

Jag tyckte nästan att den svarta såg ut som en friser, iaf manen xD

Svar: Ja manen ser ju så ut men den kan man ju byta som tur är :D
emlanbretta.blogg.se

Pia Northland

DEN VIIITA!!! DEN SVARTA OXÅ

Svar: Alla var fina, wiie
emlanbretta.blogg.se

Daisy

Är så glad! Mina drömhästar! Helt klart. Grrrrr har inte råd! Måste vänta i 3 veckor. -.-

Svar: Åh men då har du nått att spara till ialla fall :D
emlanbretta.blogg.se

Oboy

Asså jag bara ÅÅÅÅHHH när jag såg dem!

Svar: Jag med :D
emlanbretta.blogg.se

Elin Dragonfall

Tycker det i mitten va finast! Men är fattig så kommer inte köpa någon! xD

Svar: Det tycker jag med :) Haha attans då du får spara
emlanbretta.blogg.se

Matilda

Ååå älskar alla vilken är din favorit Emelie

Svar: Jag gillar nog den i mitten mest, men svårt att veta innan man sett dem i spelet :)
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Yvi Sweetwood

OMG DEN VITA!!! NU FINNS MIN DRÖMSAGOPÖWNI!! MÅSTE KÖPA SC PÅ ONSDAG O INTE EN MÅNAD EFTER!

Svar: Ja va kul att du blir nöjd :D
emlanbretta.blogg.se

Yvonne Yvi Sweetwood

Oj, caps xD

Matilda Southtree

Hade helst velat ha en apelkastad, har ju min svarta quarter redan... Och mina favvofärger på häst i sso är svart och apelkastad xD

Svar: apelkastad hade varit väldigt fin :)
emlanbretta.blogg.se

Bambi Ponyforest

Jag tycker färgerna var supeer fina *-*
MEN OM den i mitten hade varit mer fux orange så skulle jag ha gråtit av lycka, för nästan EXAKT så ser min favvo ponny Baloo ut. Han e en C ponny och 25 år!! :D

Svar: Det tycker jag med, något för alla liksom :) Som morotshästen jaa fler sånna haha
emlanbretta.blogg.se

Ebba

Frågor till Kim emlan och Calle:
Calles fråga
1.Kan Roxy vara med och filma i någon video!

Ebba

Det blev krångel med min mobil så jag skriver om!
Frågor till emlan kim och calle:
Calles fråga
1.Kan Roxy vara med i en video?
Emlan ochKims fråga
2.Kan ni ha ett bröllop på Starstable om ni gifter er?
Kims fråga
3.Kan du ha en fanträff snart?

Agge

Jag dör så söta aaa sablar att jag inte har några pengar

Svar: Spara spara spara :D
emlanbretta.blogg.se

Dina

Hej!
Ni har en jättefin blogg *-* Men ett tips för jag antar att ni gör runda hörn på bilden en åt gången eller vad man nu ska säga fter som att vissa har runda hörn och andar inte? Om ni vill ha de ändå utan att behöva göra de på alla kan ni ju bara lägga in en kod som esme silverforce har cx Jag hittade den ganska lång bak i hennes webb design skola.

Kram <3

Svar: Hej :D Tack så jätte mycket Dina, vi gillar den med. Tack för tipset men det har vi listat ut en länge och har båda haft den koden på våra gamla bloggar. Anledningen att bilden med Morgnarna är fyrkantig är för att jag laddade upp den via mobilen. Och videos blir alltid fyrkantiga, annars är ju alla bilder rundade, men tack ändå ;D Kram Emlan <3
emlanbretta.blogg.se

Josefine Waterbear

Den vita är 😍

Svar: Mycket fin :D
emlanbretta.blogg.se

Claire Masterknight

Du Emelie? Du har ju en Mac och på din förra blogg skrev du att du var arg för att man inte kunde använda jämförelsefunktionen på Mac. Nu kan man det! :D Jag har också en Mac, idag testade jag hålla in shift och det funkar! :D

Svar: Nemen kan man :D tack för tipset!! :D
emlanbretta.blogg.se

EstehrSnowLee

Hej!
Är det bara jag som tycker att detta med färgerna ligger i ett mönster? För har ni merkt att varige gång det kommer nya hästar ska det alltid finast en mörkast och en ljusas. Detta tycker jag är konstigt och jag vill Järna att det kommer komma bara mörka eller bara ljusa någon gång.
Och jag älskar den Morganhästen i mitten❤️

Svar: Joo men det är nog för att det ska finnas någonting för alla :)
emlanbretta.blogg.se

Anonym

Tycker den vita.
Drömponny

Agnes

jag har den svarta på starsable men jag vill ha den vita


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp