MIN NYA OUTFIT


Heeej alla!
 
Idag har det varit onsdagsuppdatering. Det kom massa nya kläder, bättre grafik och sälar! Men inga uppdrag. Men det gör inget, för jag skaffade mig en helt ny outfit. Jag tycker den är superfin, men det tycker ingen annan. Så jag får nog vara ensam om det.
 
Imorgon kommer klippet där de skrattar åt mig för min nya oufit. Men jag lyssnar inte. Jag är supernöjd med den!
 
 
 

Wilma Sweetgarden

Oj vad tjusig ;)

Svar: Tackar! :D
emlanbretta.blogg.se

Linnea Queenlord

Skit snygg ju 😂

Svar: Tack! :D
emlanbretta.blogg.se

Claire Masterknight

Den är ju jättesnygg! Fast jag hade nog inte sagt det om jag köpt en nästan likadan.. aja jättesnygg!

Svar: Tack! :D
emlanbretta.blogg.se

Moa Snowpaw

Fattar inte Hur emlan kan tycka att den är ful, haha xD Den är ju föööör snygg!^-^ ♥

Svar: Tack så mycket! :D
emlanbretta.blogg.se

Stephanie Diamondfall

Snyggt, seriöst. Kommer nog köpa stövlarna och tröjan till miv själv oxå.

Svar: Tack, ja det tycker jag du ska göra! :D
emlanbretta.blogg.se

Mira Wolfsmith

Asså Kim. *Fangirlar* Du är bara för snygg asså. Driver du med mig eller? Så snyggt!

Svar: Tack så mycket! :D
emlanbretta.blogg.se

Alina Bravedawn

Vad vacker :D

Svar: Tack så mycket! :D
emlanbretta.blogg.se

Agge

Jag håller med så snyggt XD

Svar: Tack! :D
emlanbretta.blogg.se

Sofie Winternose

Den är super snygg hur kan dem andra inte gilla den?

Svar: Eller hur!
emlanbretta.blogg.se

Cynthia Silvernight

Nja... Jag håller nog med Emlan lite där... xD

Svar: Fyyy
emlanbretta.blogg.se

Sheila diskoheart

Haha😄😄 jag har en exakt likadan och tycker outfiten e både skitsnygg och fabig😂😂 den klär dig Kim den klär dig!😂😃😄

Svar: Tack så mycket :D
emlanbretta.blogg.se


Kommentera inlägget här:














Hej och välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen om hästspelet Star Stable heter Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand.

På den här bloggen kan du följa oss både IRL, på Star Stable och hur det är att driva en helt egen klubb! Vi båda är nämligen klubbägare till varsin klubb som är en av de större klubbarna på Star Stable Online. Brigitta Underhand äger klubben Glorious Arrows och Emelie Silverhaven är ägaren till Royal Fighters!

Förutom den här bloggen så driver Brigitta Underhand även en stor gaming-kanal på Youtube, mer känd som Flixiekim.

Vi hoppas du får en trevlig läsning på den här bloggen och var inte rädda för att kommentera. Vi är snabbare än Star Stable-supporten på att svara.
Upp